marți, 24 aprilie 2012

Tortilla cu pui tikka si chutney de rosii si mere






Din bucatile de pui tikka ramase de duminica si cateva foi de tortilla pe care le-am cumparat de curand m-am hotarat sa fac aseara niste gustari mici, care sa mearga ca aperitiv la un film. Felul principal ramane popcornul :).

Si ca sa nu fie prea simple am facut un chutney de rosii si mere. Reteta mi-am dorit de mult sa o incerc.
Dupa cele 2 ore in care a fost acesta gata, am taiat foile de tortilla in fasii (cam 3 la fiecare bucata), iar acestea, la randul lor, in forma de triunghiuri mai miciBucatile de tortilla le-am pus la cuptorul cu microunde pentru 50 secunde dupa care le-am scos si le-am asezat pe o farfurie.
 Am pus cate o lingurita cu varf de chutney apoi bucatile de pui tikka. Pe acestea le-am taiat in fasii subtiri sau bucati mai mici pe care le-am incalzit nitel intr-o tigaie non-aderenta cu capac inainte de a le aseza peste chutney.

Intr-un vas am amestecat o ceasca de iaurt gras cu un castravete verde curatat si maruntit la robot si am completat cu cateva frunze de coriandru tocate marunt. Din aceasta compozitie am luat cate jumatate de lingurita si am picurat deasupra bucatilor de pui. Totul a fost un amestec exploziv de gusturi care a incantat la maxim papilele.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu