miercuri, 11 aprilie 2012

Mancarica de cartofi cu linte






O dupa-amiaza perfecta pentru aceasta gustoasa mancare nici ca am gasit. Merge si ca mancare de post, daca reusiti sa ignorati carnatii de casa.

Procesul de realizare nu e greu. Am tocat o ceapa mijlocie marunt si am pus-o sa se caleasca intr-o lingura de ulei. Patru cartofi rosii curatati i-am taiat felii, un morcov si un pastarnac, curatate si ele, pe primul l-am taiat rondele mai groase, pe al doilea l-am tocat marunt. Acestea se amesteca cu ceapa calita si se pun la fiert alaturi de foi de dafin. Cand au fost gata am adaugat o conserva de linte si am lasat sa mai fiarba putin. Am potrivit de sare si piper si am servit-o alaturi de rondele de carnati de casa, rumenite nitel pe ambele parti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu