marți, 3 iulie 2012

Tarta cu ceapa verde si urda






Aceasta tarta e numai buna pentru picnic sau chiar intr-un pachetel pentru serviciu.
Pentru aluat am amestecat 400gr faina integrala cu un sfert lingurita de sare. Am completat cu 2 oua batute bine si amestecate cu 4 linguri de lapte si 140gr de margarina topita. Aluatul l-am framantat si l-am lasat in frigider la rece timp de jumatate de ora.


Am intins aluatul pe masa presarata cu faina apoi l-am asezat in tava, peste hartie de copt. Am intepat aluatul cu o furculita, am bagat tava in cuptorul incalzit la 200 de grade si am lasat-o 10 minute (aluatul a fost acoperit cu hartie de copt si fasole). Am scos tava, am indepartat hartia de copt si am mai lasat-o in cuptor inca 5 minute.


In acest timp am incins o lingura de ulei intr-o tigaie si am calit 2 cepe tocate marunt si cateva crengute de cimbru uscat. Dupa ce s-au calit am adaugat 8 cepe verzi taiate rondele si le-am lasat inca 15 minute pe foc inainte de a da deoparte tigaia, acoperita cu un capac.



Am condimentat 200 de grame de urda cu sare si piper, am intins-o peste aluatul copt, am asezat deasupra ceapa calita si am dat tava in cuptor timp de 10 minute, la 200 de grade.

Cand a fost gata am lasat-o sa se raceasca si am servit-o cu salata verde.









Un comentariu: