luni, 16 iulie 2012

Pui cu ardei la cuptor






O zi plina, al carei final m-a prins fara pic de mancare prin frigider. Am facut repede ceva care sa-mi ostoiasca foamea care deja dadea concert prin stomac.

Am pregatit 750gr de piept de pui: spalat, taiat fasiute, asezat intr-un vas de iena si condimentat cu sare si piper. 2 cepe curatate si tocate marunt, alaturi de 4 catei babani de usturoi, tratati in acelasi fel, au fost aruncati peste pui. Am curatat de seminte 2 ardei rosii si i-am taiat fasii; 2 rosii spalate au fost taiate sferturi.


Am completat vasul cu legumele de mai devreme, am presarat deasupra cimbru uscat, am completat cu 100ml supa de pui, am stropit cu o lingura de ulei, putina sare, piper si am bagat vasul in cuptor. Am tinut vasul timp de 40 de minute in cuptorul incalzit la 180 grade; din cand in cand am amestecat in el.

Gustos alaturi de muraturi (preferatele mele).





    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu