duminică, 8 iulie 2012

Ficatei de pui cu mere






Daca pana acum mi se parea ca ficateii nu se regasesc printre cele mai bune variante pentru o masa, aceasta reteta mi-a schimbat total punctul de vedere.

Intr-o lingura de ulei incins am prajit 6 felii de bacon (100gr), taiate fasii, pana au devenit crocante. Am adaugat 2 cepe curatate si taiate rondele, tinandu-le pe foc pana s-au calit. 


Un mar si jumatate, curatat de seminte si taiat felii, l-am pus si pe acesta la calit in tigaie (alaturi de ceapa si bacon). O lingura de otet, 100ml de supa de pui si 50 ml de vin rosu au completat totul si am lasat 10 minute pe foc, sa se combine aromele.

Intr-o alta tigaie am calit ficateii (550gr) intr-o lingura de ulei incins, condimentand cu sare si piper. Am adaugat 50ml de supa de pui si, cand au fost gata, i-am adaugat peste ceapa si mere, am amestecat si i-am mai tinut pe foc inca 5 minute.

Se pot servi cu piure sau cartofi natur.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu