duminică, 30 octombrie 2011

Crema de fasole



Pentru ca uneori mai stam prost cu timpul, am incercat o reteta rapida de crema tartinabila. Rapida pentru ca aveam conserva in camara :D

Am mixat intr-un blender 200gr de fasole albă cu zeama de la o lamaie, 1 catel de usturoi, o lingura de patrunjel maruntit, 2 linguri ulei de masline. Daca vi se pare prea groasa puteti sa mai adaugati putina apa (o lingura).

Am servit-o pe felii de paine prajita, unele unse cu un usturoi injumatatit.


O alta optiune:

Pentru o mica variatie a retetei de crema de fasole, am adaugat la 200gr de fasole aceeasi cantitate de naut si am mixat.
Am ras jumatate de coaja de lamaie si am adaugat sucul de la o lamaie apoi am pus totul peste fasole si naut, am adaugat un catel de usturoi, o lingurita de chimion prajit si macinat si 50 ml de iaurt. Am mixat din nou, am asezat pe o farfurie si am ornat cu putina coaja rasa de lamaie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu