sâmbătă, 29 octombrie 2011

Varza murata cu orez si carnati






In asteptarea lui decembrie, cu miros de tochitura si mamaliguta, de varza si castraveti acri, am hotarat sa-mi alin sufletelul cu ceva bun.
Am gasit ratacita prin frigider niste varza murata (impresia mea este ca s-a ratacit intentionat) si, ca sa termin repede cu ea, am facut-o la cuptor cu niste carnati de casa, de la garnita cum s-ar zice.



Varza murata se taie marunt, alaturi de 2 cepe pestisori. 500gr de orez se spala si se amesteca cu varza, ceapa si 300 gr masline negre. Se adauga sare, piper si se pune compozitia intr-un vas roman (inmuiat inainte 20 de minute in apa), se acopera cu apa dupa care se baga la cuptor pentru o ora.

Se scoate din cuptor, se adauga carnatii (vreo 3) taiati bucati, se amesteca si se baga din nou la cuptor pentru inca 50 de minute.
Mamaliguta si muraturile merg perfect cu aceasta mancare.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu