duminică, 11 septembrie 2011

Quesadilla cu verdeata






Din piata am cumparat doua legaturi leurda, 1 legatura ceapa, cedar, cascaval, sunca, usturoi, smantana. Am mai avut nevoie de 4 lipii, sare, piper si ulei.

Ceapa si leurda le-am tocat marunt si le-am calit 5 minute intr-o lingura de ulei. In acelasi timp in alta tigaie am calit sunca taiata cubulete. Am amestecat sunca cu legumele, am adaugat cascavalul taiat cubulete si tigaia a mai stat 1 minut pe foc.



Intr-o tigaie antiaderenta am pus o lipie si am tinut-o pe foc pana a devenit putin crocanta, am inlocuit-o cu alta peste care am adaugat compozitia de mai devreme, am acoperit cu prima lipie si le-am lasat inca 3-4 minute acoperite cu un capac.

Se scot pe o farfurie si se portioneaza in sferturi; foarte bune cu sos de smantana cu usturoi.


Reteta auzita din vecini ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu