miercuri, 7 noiembrie 2012

Pui cu masline la cuptor






   
Mi-a placut foarte mult reteta, drept urmare am testat-o in numeroase randuri, unul fiind acesta:

Am spalat 4 copanele de pui (400gr) si le-am dat pielea jos apoi le-am pus, alaturi de 250gr de inimi si pipote de pui, intr-un vas termorezistent.



Intr-o tigaie am rumenit putin o lingurita de seminte de coriandru impreuna cu jumatate de lingurita de seminte de chimen apoi le-am pisat in mohar. Intr-o lingura de ulei incins am calit nitel 2 cepe tocate marunt, 300gr de cartofi mici, injumatatiti, o frunza de dafin rupta in 3 bucati si semintele pisate. Le-am lasat putin sa se intrepatrunda aromele apoi le-am pus peste carnea din tava.

Am completat cu 100ml vin alb, jumatate de conserva de rosii decojite in sos, 100gr de masline negre si 300ml supa de pui. Am condimentat cu sare, piper, am acoperit tava cu staniol si am bagat-o in cuptorul incins la 180grade pentru o ora si jumatate, doua ore.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu