sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Creier macelaresc






Am mancat de vreo doua ori creier in pergament si si mi s-a parut un pic innecacios asa ca, atunci cand m-am trezit cu un pachet cu creier in frigider, varianta de mai jos a fost prima la care m-a dus gandul.

Iata cum au decurs ostilitatile: una bucata creier de aproximativ 750 de grame (vorba vine una bucata dar intelegeti voi) am clatit-o si am lasat-o in apa rece, numai bine de-a iesit sangele din ea. Am scurs apoi creierul si l-am lasat sa se zvante nitel.

Am pus intr-o tigaie la incins vreo 2-3 linguri de ulei si am adaugat 3 cepe tocate marunt. Cand acestea s-au patruns, am completat compozitia cu 2 ardei rosii taiati fasii si, peste 2-3 minute, o rosie tocata cubulete. Deasupra am asezat bucatile de creier si am incercat sa amestec usor, ca acestea sa ramana cat mai intregi.


Separat am batut bine 3 oua cu sare si piper si le-am adaugat peste creier cand a fost gata. Am completat spre final cu cateva fire de patrunjel si de marar maruntite si, dupa ce l-am asezat in farfurie, cateva picaturi de zeama de lamaie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu