duminică, 2 decembrie 2012

Muschi de porc cu ciuperci si smantana






Pentru aceasta reteta am folosit o bucata de muschi de porc  de vreo 780-800 de grame pe care am spalat-o si am sters-o cu un servet de hartie. Am taiat-o fasiute pe care le-am condimentat cu sare si piper si le-am lasat deoparte pentru a ma ocupa de legume.Am tocat marunt 2 cepe curatate si le-am pus la calit intr-o tigaie cu ulei incins. In acest timp am feliat 350gr de ciupercute si le-am adaugat peste ceapa calita. Dupa 5 minute am adaugat peste ele 150ml supa de legume si un pahar de 400ml de smantana. Am lasat totul sa fiarba timp de 7-8 minute.


Separat, am incins 3 linguri de ulei intr-o tigaie si am prajit carnea de porc pana s-a rumenit. Cand sosul a devenit putin cremos am adaugat carnea de porc cu tot cu ulei si am mai lasat mancarea la foc mic timp de 5 minute, acoperita cu  un capac. Spre final am asezonat cu sare, piper si patrunjel tocat.

Bun, bun, bun!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu